Unilever
Joka päivä 2,5 miljardia ihmistä käyttää Unileverin tuotteita, ja seitsemällä kymmenestä kotitaloudesta ympäri maailman on vähintään yksi Unileverin tuote. Yli 400 tunnetun tuotemerkin valikoimaamme kuuluvatkin muun muassa Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s ja Omo.
Ilmastonmuutoksen torjunta on yksi Unileverin keskeisiä tavoitteita ja olemme sitoutuneet olemaan vuonna 2030 hiilipositiivinen yritys. Tämä tarkoittaa sitä, että luovumme toiminnassamme fossiilisista polttoaineista ja tuemme suoraan uusiutuvan energian tuotantoa yli oman tarpeemme. Hankimme myös tarvitsemamme energian ja sähkön uusiutuvista lähteistä vuoteen 2030 mennessä.

Suomessa olemme sitoutuneet alentamaan Ingmanin jäätelötehtaalla Sipoossa energiankulutusta 4 prosenttia vuosittain.
Lisäämme uusiutuvan energian käyttöä
Tehostamme energiankäyttöä
Kehitämme vähäpäästöisempiä tuotteita