Procter & Gamble
Pyrkimyksenämme on tehdä jokaisesta päivästä tavallista parempi.

Tuotemerkkeihimme luotetaan miljoonissa olohuoneissa, keittiöissä, kodinhoitohuoneissa ja kylpyhuoneissa ympäri maailmaa. Yli 181 vuoden olemassaolonsa aikana tuotemerkkimme ovat haastaneet nykyiset tavat tehdä asioita ja johtaneet innovaatioihin. Uskomme löytävämme pieniä, mutta merkityksellisiä tapoja parantaa elämäämme nyt ja tulevien sukupolvien aikana. Suomessa tuotemerkkejämme ovat mm. Gillette, Oral-B, Head&Shoulders, Fairy, Always ja Pampers.

Työmme kestävän kehityksen eteen keskittyy vähentämään ympäristöjalanjälkeämme yksi askel kerrallaan. Olemme edistyneet merkittävästi vuonna 2010 asettamiemme tavoitteiden saavuttamiseksi ilmaston, veden ja jätteen suhteen. Emme halua tyytyä tähän vaan olemme nostaneet rimaa ja asettaneen yhä kunnianhimoisemmat tavoitteet saavutettavaksi vuoteen 2030 mennessä. Vuonna 2018 julkaisimme uudet kestävän kehityksen tavoitteet osana P&G:n Ambition 2030-ohjelmaa. Nämä laaja-alaiset tavoitteet on asetettu mahdollistamaan ja inspiroimaan positiivisia vaikutuksia ympäristöön ja yhteiskuntaan ja samalla luomaan lisäarvoa P&G:lle ja sinulle, joka käytät meidän tuotteitamme. Keskitymme vaikuttamaan laaja-alaisesti eri osa-alueisiin vastatessamme maailman kahteen merkittävämpään ympäristöhaasteeseen – hupeneviin luonnonvaroihin ja kasvavaan kulutukseen. Lisätietoja tavoitteistamme ja tehdyistä toimenpiteistä saataville verkkosivuillamme.
Lisäämme uusiutuvan energian käyttöä
Tehostamme energiankäyttöä
Kehitämme vähäpäästöisempiä tuotteita