Beiersdorf Oy
Beiersdorf on maailmanlaajuinen ihonhoitoyritys. Kokemuksemme tutkimustyöstä, innovatiiviset tuotteet ja vahvat tuotemerkit ovat syitä menestykseemme. Tärkein tuotemerkkimme NIVEA on ihonhoidon ykkösmerkki maailmassa. Yli sadan vuoden kokemus ja kuluttajien tarpeiden tunnistaminen on tehnyt sen mahdolliseksi. Kuluttajat kaikkialla maailmassa luottavat NIVEAan.
Me Beiersdorfilla uskomme jatkuvaan kehittämiseen. Keskitymme hiilipositiiviseen tulevaisuuteen.
Olemme sitoutuneet vähentämään energiankulutuksesta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt 70 %:lla valmistettua tuotetta kohti vuoteen 2025 mennessä, ja vuonna 2020 olemmekin jo saavuttaneet 65 % vähennyksen verrattuna vuoteen 2014. Kaikki maailmanlaajuisesti hankkimamme sähkö tuotetaan 100 % uusiutuvilla energialähteillä vuoden 2020 loppuun mennessä. Olemme onnistuneet laskemaan vedenkulutustamme vuositasolla 7 %.
Tavoitteemme on, että vuonna 2025 vähintään 25 % pakkauksissamme käytettävästä materiaalista on kierrätettyä, ja että kaikki pakkauksemme ovat kierrätettäviä, kompostoitavia tai uudelleen käytettäviä.
Tavoitteenamme oli vuonna 2020 saavuttaa 50 % vuotuisesta globaalista myynnistämme tuotteilla, joilla on parantuneet ympäristövaikutukset vuoteen 2011 verrattuna, ja olemme jo saavuttaneet 55 %. Tutkimusosastollamme tehdään jatkuvaa työtä tuotteiden koostumuksen parantamiseksi, jotta ihonhoitotuotteet olisivat mahdollisimman hyviä, samalla kun niiden ympäristövaikutus pienenee. Pyrimme käyttämään ainesosia sellaisista lähteistä, jotka kasvavat takaisin tai ovat muuten uudistuvia.
Olemme sitoutuneet kestävään kehitykseen kaikessa, mitä teemme.
Olemme sitoutuneet vähentämään energiankulutuksesta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt 70 %:lla valmistettua tuotetta kohti vuoteen 2025 mennessä, ja vuonna 2020 olemmekin jo saavuttaneet 65 % vähennyksen verrattuna vuoteen 2014. Kaikki maailmanlaajuisesti hankkimamme sähkö tuotetaan 100 % uusiutuvilla energialähteillä vuoden 2020 loppuun mennessä. Olemme onnistuneet laskemaan vedenkulutustamme vuositasolla 7 %.
Tavoitteemme on, että vuonna 2025 vähintään 25 % pakkauksissamme käytettävästä materiaalista on kierrätettyä, ja että kaikki pakkauksemme ovat kierrätettäviä, kompostoitavia tai uudelleen käytettäviä.
Tavoitteenamme oli vuonna 2020 saavuttaa 50 % vuotuisesta globaalista myynnistämme tuotteilla, joilla on parantuneet ympäristövaikutukset vuoteen 2011 verrattuna, ja olemme jo saavuttaneet 55 %. Tutkimusosastollamme tehdään jatkuvaa työtä tuotteiden koostumuksen parantamiseksi, jotta ihonhoitotuotteet olisivat mahdollisimman hyviä, samalla kun niiden ympäristövaikutus pienenee. Pyrimme käyttämään ainesosia sellaisista lähteistä, jotka kasvavat takaisin tai ovat muuten uudistuvia.
Olemme sitoutuneet kestävään kehitykseen kaikessa, mitä teemme.
Lisäämme uusiutuvan energian käyttöä
Tehostamme energiankäyttöä
Kehitämme vähäpäästöisempiä tuotteita
Muu: Kehitämme ympäristöystävällisiä pakkauksia.